חפשו עורכי דין מובילים בכל תחום

וידאו צ'א עם עורך דין און ליין

מחייג...

מתקשר אל

לא ניתן להתחבר כרגע לצ'אט עם עורך דין זה, אנא נסה/י מאוחר יותר

השאר פרטים לייעוץ

לא מצאת מה שחיפשת?

השאר פרטים ונחזור אליך

תמיכה
טכנית ושירות לקוחות

favicon32

תמיכה טכנית ושירות לקוחות

שאל שאלה בפורום

  • איחור של 24 שעות בטיסה

    מאת:טומי
    0
    20/01/18 10:36

    מדובר בכרטיס טיסה בטורקיש אייר מת"א לקטמנדו עם חניית ביניים באיסטנבול. הטיסה הראשונה התאחרה כשעה (כנראה בגלל מזג האויר) ולכן הוחמצה הטיסה השניה מאיסטנבול לקטמנדו. הנוסעת נאלצה לטוס בטורקיש כעבור 24 שעות. חברת התעופה הציעה לה רק מזון אך סרבה לשכן אותה בבית מלון בטענה שבעלי דרכון נפאלי אינם זכאים למלון. הנוסעת נשארה בשדה התעופה באיסטנבול 24 שעות עד לטיסה הבאה של טורקיש.

    jQuery.when(SetForumCommentReply(event,jQuery(this))).then(function(){<});a rel="nofollow" class="forum-add-comment-sectionהשתתף בדיון
  • איסוף בקבוקי פיקדון

    מאת:נפתלי הראל
    0
    16/01/18 06:40

    בוקר טוב, אבקש לשאול האם מותר למוסד חינוכי לאסוף בקבוקים שתלמידיו צורכים ולהזדכות על הפיקדון ? תודה מראש

    jQuery.when(SetForumCommentReply(event,jQuery(this))).then(function(){<});a rel="nofollow" class="forum-add-comment-sectionהשתתף בדיון
  • הנייד נשלח לתיקון ונרגם לו נזק שאי אפשר לתקן

    מאת:נאור
    0
    10/01/18 09:09

    האם אפשר לתבוע את בעל החנות על גרמת עוד יותר נזק למכשיר? איזה רעיות אני צריך חוץ משיחות מוקלטות? קבלה אין לי. ולאן לפנות?

    jQuery.when(SetForumCommentReply(event,jQuery(this))).then(function(){<});a rel="nofollow" class="forum-add-comment-sectionהשתתף בדיון
  • מניעת מידע מלקוח, ועבירה על חוק 3 דקות

    מאת:משוקט ישראל
    0
    31/12/17 15:14

    הכל היה בסדר עד לקבלת חשבונית ע"ס 362.62 במקום 13.8 מתברר כי יש להם הגבלה ל 2000 חיוגים או 10000 דקות, המוקדם מבין שתיהם [לרעת הלקוח] מלבד הערפול הגדול בנושא, כי הם החברה היחידה המגבילה ביחידות חיוג [למיטב ידיעתי] מלבד בדקות, ומלבד חוסר הידיעה על כך בשעת הקניה [אולי באשמתי, כי לא קראתי את כל המסמך], הרי שהדבר הבא הינו הזוי לחלוטין! בשונה מדקות שאפשר לעקוב דרך מכשיר הטלפון בערך בכמה דקות השתמשתי, ומלבד שברוב החברות יש מענה קולי הנותן פירוט שימוש, הרי שלרמי לוי אין כל מידע ללקוח בכמה יחידות הוא השתשמש, אין מידע קולי, ולמיטב ידיעתי גם לא חזותי. בשיחה [מוקלטת, ותישלח לבקשתכם] עם הנציג, הוא אומר כי ניתן לחייג לשירות הלקוחות לבקש לדעת בכמה השתמשתי. הזוי. אך יותר מתסכל מכך, ואף בנפרד מכל האמור עד כאן, הרי שבחיוג לשירות הלקוחות לאחר מספר דקות המתנה יש תקליט כפי שמחייב החוק שניתן להקיש 1 והתור ישמר ויחזרו אלי בהגיע תורי, הייתי במקום ה17 והקצב היה כ1 לשתי דקות, והקשתי אחד. לאחר המתנה של כחצי שעה, חייגתי שוב והקשתי שוב, ודממה, איש אינו חוזר אלי. החלטתי להמתין עד למענה, 29 דקות המתנתי על הקו כאילו זה מה שיש לי לעשות בחיים, ובסוף סוף סוף עונה נציג. שומע את הבעיה, מבשר שיבדוק, ושוב המנגינה המעצבנת נשמעת ברקע. מסיבה כל שהיא [ובהגינות אציין שלא באשמתם] לאחר מספר שניות השיחה נותקה, ציפיתי שהנציג יחזור ויחדש את השיחה, הרי לי אין יכולת מלבד להמתין שוב. עובר עשרים דקות, והכעס קצת מטריד... אין מה לעשות מחייגים מחדש. 22 לפני בתור, מחכים ומחכים 55 דקות תמימות! שבמהלכן עדיין שום נציג אינו מנסה לחייג, לא על ההקשה 1 ולא על ניתוק השיחה. ואז סוף סוף הודיעו לי שאין מה לעשות, וכך החוזה אומר, והתשלום מחוייב. כשהודעתי לו על כך שאיש לא חזר אלי, מסר לי שימסור למוסרים הלאה... שאלתי אותו אם באחת השיחות היום היה זה שיחה שהמערכת חייגה, או שידוע להם היטב כי הם מהתלים בלקוחות בתקליט האומר להשאיר מספר טלפון לחזרה, הוא כמובן סירב לענות. מתסכל, מטריד, ואף מעט משפיל. ניסיתי שוב השבוע מספר פעמים להירשם בתור כדי שיחזרו אלי כיון שההמתנה יותר מ3 דקות, לא חזרו אלי אפי' פעם אחת!!! בסה"כ המתנתי למעלה מ3 שעות על הקו, כשבאחד הפעמים כשהגיע תורי התקליט אמר להקיש 1 לחזרה למספר שלי ו2 למספר אחר ללא יכולת להמשיך להמתין, וזה לאחר יותר מחצי שעה המתנה. יש להדגיש כי כל השיחות מוקלטות אצלי עם זמן ההמתנה הארוך, ואשלח לכם לבקשתכם 1. האם את כל הסיוט הזה אני אמור לעבור כל פעם שארצה לדעת בכמה יחידות השתמשתי? 2. האם זה חוקי להגביל ביחידות בלי להתריע את הלקוח על חריגה או קרוב לזה? 3. האם ניתן לתבוע על מערכת שאינה חוזרת לפונים? מה אפשר לעשות?

    jQuery.when(SetForumCommentReply(event,jQuery(this))).then(function(){<});a rel="nofollow" class="forum-add-comment-sectionהשתתף בדיון
  • פיצוי דייר בדירה מושכרת

    מאת:רונן הכט
    0
    14/12/17 08:15

    נניח את המקרה שבו גר דייר בדירה מושכרת וחל פיצוץ בצינור מים בדירה. למשכיר הדירה יש ביטוח ואכן דרך הביטוח הוזמן איש מקצוע שלצורך התיקון גרם חור בקיר והוציא כמה מרצפות מרצפת חדר האמבטיה. המשך התיקון, כלומר ריצוף מחדש וסתימת החור בקיר התארכו כחודש. הדייר טען שהחוסר במרצפות גרם לכך שיהיה חול בדירה והחור בקיר גרם לכך שלא יוכל להזמין אליו אנשים הביתה. הדייר מבקש ממשכיר הדירה פיצוי על חוסר הנוחות ועוגמת הנפש שנגרמה לו בחודש עד לתיקון. האם הדייר ראוי לפיצוי ? ואם כן מהו גובה הפיצוי ?

    jQuery.when(SetForumCommentReply(event,jQuery(this))).then(function(){<});a rel="nofollow" class="forum-add-comment-sectionהשתתף בדיון